Gotland

I helgen som var har vi varit till Gotland,det var nämnligen Gotland Dog Show.Ingela och jag hade med oss Asta (Kung Karls Hunky Dory)som vi äger tillsammans+Mia Lindholm och Ingelas lilla kanintaxfröken Juli (Privè
Carmen Electra).Jag kan bara sammanfatta helgen så här;SUUUUUUUUUPER!!!!!!!!
På lördagen blev Juli BIR+cert=Champion o Asta gick i juniorklass,fick ck, 2:bästa tik.På söndagen blev Juli BIR med cert +cacib o Asta fick ck och blev BIM.Ett kanon resultat med andra ord.Här kommer lite bilder på smått o gott:








Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag längtar tillbaka...fan vilken bra resa!

2010-09-03 @ 18:17:25
Postat av: Monica

Jag meeeeeeeeee!!!!!!!!

2010-09-03 @ 19:52:36
Postat av: Monica

Jag längtar oxå tillbaka......en superduper resa

2010-09-03 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0