Vilken helg!

Viken helg jag o Dante har haft,i lördags var vi på taxutställning i Borlänge.Vi åkte tillsammans med Ingela .som hade med sig Juli-Privè Carmen Electra,Sofie tog med sig Stig- Privè Chippendale o Mia hade Billson- Y Stammens Attityd o Anton,sin lilla valp som hon har på foder,och så jag o Dante-Chaotic.Vi hade hyrt en liten mysig stuga på en camping alldeles intill utställningen.
Först ut var Anton(långh normal) hp med bra kritik och slutade som 2;a bh i valpklass.Juli o Stig(båda kanintaxar) var på tur sen,Juli .fick en 1;a med mkt bra kritik o Stig slog till med ett cert och blev även BIM.Grattis "Stickan".
Sen skulle Jag o Dante (lånh dv)springa vänstervarv,fick ett ck och slutade som 3;e bh.Jag är mkt nöjd med det resultat eftersom det var ett tag sen som jag ställde honom.Sist ut var Billson(långh normal) och fick oxå ett ck ,slutade som 4;e bh i konkurrensen.
Bilresan hem gick jättebra,med tanke på att vi hade 2 valpar med oss i bilarna,Asta var med på ett hörn hon oxå,hon var så duktig hela helgen,jag längtar verkligen tills vi får ställa ut henne.

På söndagen hände det som var mest spännande,jag tog med mig Dante o for hem till Ingela,där Sanna väntade otåligt,hon löpte nämligen.Så nu har vi parat Sanna o Dante o i mitten av maj väntas det små valpar.
Bilder från utställningen o på kärleksparet kommer nedan.


Fotograf Mia Lindholm

Kärleksparet SVCH SU(v)CH NU(v)CH FINU(v)CH NORDU(v)CH Bussahagens Roseanne Barr
INTU(V)CH SEU(v)CH NOUCH Chaotic


Fotograf Ingela Björkman

Visst är dom fina!!!!!!!

Toppen på isberget är att jag ska låna Sanna av Ingela och valparna ska vara hos mig,det ska bli så roligt men oxå ett väldans ansvar men jag litar på att jag har fina vänner som ska hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis till fint resultat från Borlänge och stort lycka till med din valpkull ;)

2010-03-14 @ 18:49:51
URL: http://www.searoads.se
Postat av: Ingemari

Grattis Monica!

Härligt resultat på Dante i Borlänge.

Åh vad spännande med första egna kullen, är bara så roligt och givande med "småtassar"!

2010-03-15 @ 06:23:44
URL: http://www.knacky-knaves.com
Postat av: Susanne & Symi

Grattis till pappa Dantes resultat i helgen! Vad spännande med små valpar, Lycka till!!!

Kramar från Susanne & Symi

2010-03-15 @ 08:38:09
URL: http://www.kennelsensible.se
Postat av: Rosa

Hej! Grattis till Dantes resultat. Va kul att det gick så bra för er. Va` spännande det ska bli att se valparna i framtiden.

Ha det bra

Mvh Rosa med flock

2010-03-15 @ 11:16:57
Postat av: Charlotte

Grattis grattis till både det ena och andra farfar/morfar och jag håller tassar/tummar för en superkull så du får en kanonstart som uppfödare!!!!



Kram kram

2010-03-15 @ 14:32:33
Postat av: Mia

Jag håller tummarna för att det blir många bebisar, fyra skulle väl vara lagom så du får några och välja mellan ;-).

2010-03-15 @ 16:04:31
URL: http://www.yamyams.se
Postat av: Edda Ólafsdóttir

Vad ni har det roligt jämt!!! Grattis med alla fina taxar och vad spännande med Sanna och Dante. Lycka till Monica och Ingela. Kram/Edda

2010-03-17 @ 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0