Oh vilken känsla

Idag skiner solen och det droppar faktiskt från taken,kan våren vara på väg? Isf skulle det vara välkommet med lite värme,det har vi här uppe i norrland inte varit bortskämda med.Det är längesen som det har varit så kallt o så mkt snö  som denna vinter och det är så otroligt mysigt när snön börjar smälta.
Hundarna o familjen i övrigt mår bra,vi tar våra promenader som vanligt varje dag,just nu har Dante det lite jobbigt,det måste vara en tik i området som hög löper och då blir min lilla älskling förvandlad till ett monster,han piper ,vill inte äta,sitter vid dörren och vill bara gå ut o när vi är ute så kan han inte koncentrera sig att göra ifrån sig det han ska göra utan sätter nosen i backen o luktar samt även slickar.(Ibland kan jag ärligt säga att han är till salu men vill ha ett monster?)
Asta växer o blir bara sötare o sötare,vad kul det är !!! Hon trivs så bra hemma hos Ingela o hennes taxar, en spännande framtid väntar för henne och för oss när det gäller henne.
Utställningssäsongen börjar att ta sig och tävlingarna kommer mer o mer,hur kul som helst.Jag längtar till alla våra resor som vi ska göra i år och som bonus har jag ett eget litet projekt i år, mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0