4 veckor

Idag är det vägdag,tänk att valparna är 4 veckor!!!!! Jag kommer ihåg när Ingela o jag pratade om att para Dante o Sanna,det måste ha varit i februari,och nu är dom 1 månad.Man börjar att se lite personligheter ,Maci är en liten mystjej,är väldigt nöjd med det mesta(hon är den valp som oxå väger mest)Marley o Master är 2 pojkar som busar mest ,oftast med varandra o lilla Marwin sitter under korkeken o tittar på dom andra,nä jag bara skojade,han busar han oxå.
Jag har börjat att ge dom mat x 3/ dag nu,det märks att dom ökar mer i vikt samtidigt som jag tycker att dom är nöjdare med livet.
Maci  752 gr
Marwin  608 gr
Marley   712 gr
Master  654 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0