Vännäs i regn

Idag (läs söndag 14/6) följde jag med Mia ,Yam-Yam´s kennel,på en tur till Vännäs.Jag hade inte med mig ngn egen hund utan var bara sällskapsdam till Mia o hennes taxar,Come closer cara mia ,Maja o Y-stammens Attityd,Billson.Resan började i regn o slutade i regn kan man säga kort o gott.Hundarna tycker inte att det kul ,de fryser o detsamma gäller för alla stackars människor som försöker springa runt i ringarna med ett leende medans fötterna simmar i skorna o kläderna sugs fast på kroppen.Hur som helst ,Mia o jag hade iaf en trevlig dag med mkt skratt ,ser fram emot nya utställningsdagar där vädrets makter är på andra tankar.Hur det gick för Mia´s hundar? Jo Maja fick idag en etta,pga det kalla vädret,hon frös,o Billson fick ett ck i championklassen o slutade som 3;a bästa hane.Ha de!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia & gänget

Tusen tack för roligt sällskap i tråkigt väder. Jag ska försöka att bli av med förkylningen till nästa gång, hi hi.



Kram :)

2009-06-14 @ 20:52:03
URL: http://www.yamyams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0