Jag längtar efter semester

I denna hetta är det inte svårt att längta efter lite ledighet,jag ser mig själv ligga på en strand,höra hur vågorna kluckar,barn som badar etc.Min semester börjar snart dvs 1/7,det innebär att jag har 2 nätter till att jobba,två lååååånga nätter kan jag tänka mig.Vi ska inte göra ngt speciellt,bara ha det bra och är det så här varmt som det har varit i ngr dagar,är det jobbigt  för hundarna,men vi får se,kanske det blir en tur med bilen.Jag har inte anmält Dante till ngn utställning framöver,han får ligga lågt ett tag,däremot ska jag hårdträna med Felix,vi ska träna spår.Tanken är att han ska gå ett "riktigt" spår senare i sommar.....han har nämligen några fina titlar att hämta ut,vi får se hur det går.I helgen har det varit en bra helg för alla "Sundsvalls taxar".Ingela har varit i Norge med utmärkta resultat:se hennesegen hemsida Kennel privé,Fredrikas taxherre  Milton som numera tillfälligt bor på Island,har även han sopat banan med alla andra,det kan man också läsa på Ingelas hemsida.Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sätta mig på balkongen o njuta av den härliga kvälls solen ,hoppas att vädret håller i sig hela sommaren.


Detta är våran lilla balkong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0