ICA Maxi

Idag har det hänt!!!! Malin har fått praktikplats på ica maxi som sedan skulle leda till fast jobb.Hon börjar på måndag 27/4.Det är inte kul att ha en arbetslös tonåring hemma,hon har mest dragit fötterna efter sig i snart ett år,hennes humör har dalat upp o ner och jag o Bosse har mest hållt oss undan.Vi var förresten där i helgen o handladeoch tog varorna på självscanning och på slutet skulle givetvis Bosse ha smågodis,han plockade i påsen o sen skulle jag väga alltihop.Jag blev alldeles stum,smågodis för 53 kr!!!Jag tog påsen och glömde bort att scanna den så när vi skulle betala fick vi stå vid kassan och skämmas.Ha,ha en erfarenhet rikare.Hundarna o jag ska ut på en promenad senare idag,det är väl ungefär det som kommer att hända förutom att Malin o jag har försökt att bada o föna Dante.Vi har iaf gjort ett tappert försök med att brottas med hans krulliga päls,den blev ngt bättre skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis Malin och övriga familjen. Nu närmar det sig egen lya och allt...Brottats med krullet hahahhaa.......

2009-04-21 @ 18:50:20
URL: http://www.kennelprive.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0