Små små springor

Nu kan man börja urskilja små små ögon på den svarta hanen,dom börjar lyfta lite på sina små huvuden o försöker gå(fast det liknar mer hasar)sig fram.Sanna är en exemplarisk mamma till dom små,tvättar o slickar om vart annat o när mina hanar kommer  nära valphagen så är Sanna där o ser till att dom INTE kommer FÖR nära hennes barn.
Jag skulle idag försöka att knäppa kort på valparna så att ni vet vilka dom är men jag o dom små har inte riktigt samma uppfattning om vad det innebär samt att jag inte har världens bästa kamera,men jag lovar att göra ett nytt försök.
På måndag är det ny vägdag,kanske jag har fått till ngr fina kort tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0