Asta igen



Ni kanske undrar varför jag sätter in bilder på Asta? Jo det är så att Ingela (kennel Privè) Mia (kennel Yam-Yam`s) och jag samäger denna lilla prinsessa.Hon tillbringar sina dagar hemma hos Ingela o hennes 2 andra taxflickor men både Mia o jag får låna henne ibland.Asta kommer från Kung Karls kennel ,uppfödare är Sanna Anderberg.Jag tycker att det ska bli sååå spännande att få följa denna tös,eftersom jag aldrig har haft en tik och har haft en längtan en längre tid att skaffa en tax av det andra könet, men jag har som sagt 3 hanar hemma ,så det har kännts som en ren omöjlighet att förverkliga den iden.Fotograf Ingela Björkman

Kommentarer
Postat av: Annelie

Asta kommer säkert att sprida glädje så det räcker till er alla tre ;)

2010-02-14 @ 15:54:52
URL: http://www.searoads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0