En härlig resa

Efter lite strul m bilder och dataproblem kan jag också visa lite bilder  både som jag har knäppt samt Ingela o Annelie från vår Gotlandsresa i helgen.Gotland är verkligen en härlig ö,det känns lite som utlandet.Jag,Ingela ,Annelie och Sofie hade hyrt  en stuga fr fredag tom söndag,vi skulle  ha det mysigt,ställa ut våra hundar,äta gott,kanske se lite mer av Gotland.Lördag morgon vaknade vi till regn,åska o blixt,humöret var inte på topp kan jag säga då men det klarnade upp under dagen o resten av helgen blev det soligt,som tur var.Gotlands taxklubb hade sin utställning på lördagen,domare var Ann Carlström.Dante skötte sig bra,han blev 2:a i champion klassen med ck, slutade som 3:a bästa hane totalt.Ingela hade 2 av sina valpar i sin senaste valpkull anmälda i juniorklassen (kanin),Juli o Stig,den sistnämnda slutade som Bim med ck ,grattis Sofie,o Juli blev 2:a bästa tik med ck.,grattis även till Ingela,Annelie hade med sig Tina som fick jättebra kritik båda dagarna  men blev oplacerad denna gång.Tack så mycket för trevligt sällskap och god mat,det här gör vi om tjejer.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart vi gör om det!!!!!! Du borde sadla om till yrkeschaufför, så kan du och Bosse starta åkeri:)Du kör som ingen annan.........

2009-05-13 @ 15:03:22
Postat av: Monica

Jag såg att Annelie ska gå en automatkurs,det kan ju behövas....

2009-05-13 @ 19:27:42
URL: http://tretaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0