Tar mig i kragen......

Hejsan alla !! Jag fick ett sms av min dotter där det stod"börja blogga igen",ha ha det var ju ett tag sen räknade jag ut.Lite uppdatering känns som ett bra alternativ nu:
Major-Marley alias Chippen har blivit stora killen,han fyller 2 år den 17 maj.Det har gått jättebra på alla utställningar som han har varit på o i sommar tänkte jag att jag skulle fortsätta att meritera honom ,lite spår o sv.
INTU(V)CH NO UCH SEU(V)CH Chaotic har blivit veteran o still going strong,han ska bli pappa för 3:gången nu i vår är det tänkt,tik är Kung Karls Hunky Dory alias Asta.
Asta deläger jag med Ingela Björkman o Mia Lindholm men det är Mia som ska ha valparna.På tal om Asta, så har det verkligen gått bra för henne hon kan numera tiulera sig SE CVH NORDJV-10 NORD(V)UCH.
Som en liten bonus har jag i dagarna även blivit delägare i en liten kanintik som heter I Belive I Can Fly Toklarama`s alias Issi,ska bli jätte spännande att se vad framtiden har för henne.
I helgen ska jag ta mina taxar o fara till Frösön på taxutställning,kanske om ni har tur,skriver jag hur det gick!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var på tiden :) Nu önskar jag lite bilder på veteranen och den lilla godbiten (Chippen) :)



Issi blir skitkul!



/Sofie & grabbarna

2012-03-13 @ 20:59:04
URL: http://sofiemarkstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0