Var är Dante?






I går kväll letade jag efter Dante överallt,jag var i båda burarna,under sängen,i Malins rum,men ingen Dante.Hur svårt kan det vara att "tappa "bort en tax i en 3-rumslägenhet???!Till slut slog det mig att det fanns en till plats som jag inte hade varit o letat på,nämligen skohyllan...o titta själv vad jag hittade,där låg han o njöööööööt mitt bland alla skor ,hur obekvämt som helst,med nosen lagomt instoppad i mängder av skor.Jag bara älskar denna hund,han är verkligen speciell för mig.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Om man ligger bland skorna så är man säker på att få följa med!:)

2009-09-10 @ 09:03:12
Postat av: Stig

Håller med Ingela... och så luktar dom såå gott :D

2009-09-10 @ 16:56:20
URL: http://sofieostigs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0