Panik......

Jag måste vara i en klass för sig....Idag hade jag tvättstuga och för att tvätta måste jag gå ner i källaren,oftas så brukar Adam följa med mig ibland även Felix,så blev det idag.Jag ,hundarna o alla tvättsäckar masade oss ner i källaren.I all hast glömde jag att ta med mig skjöljmedel så det var bara att trava upp igen o hämta flaskan o ner igen för att fylla på i maskinen.När jag så skulle gå därifrån så upptäckte jag att det fattades en hund,Felix var inte med,jag började springa runt i källaren o locka på honom,in i alla skrubbar o vrår,ut genom källardörren,ner i lekparken (jag fick för mig att det var ngn som hade öppnat dörren så han hade smitit ut) in i alla portar o skrek  FELIX så det dånade i trappen,men ingen Felix.Nu började jag bli riktigt orolig,tog ett djupt andetag o började tänka....iaf så måste jag hem med Adam för jag hade han i släptåg överallt,sprang upp till lägenheten och VEM kommer mötande mot mig när jag öppnar dörren,jo Felix.han hade stannat kvar hemma när jag hämtade skjöljmedlet!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

2009-09-14 @ 16:51:05
URL: http://w
Postat av: Mia

Nytt fösök....det blir alltid fel när jag ska försöka skriva något här. :(

Ha ha ha, du är underbar! Det är skönt när man inser att man inte är ensam om att vara förvirrad. :)

2009-09-14 @ 16:53:59
URL: http://www.yamyams.se
Postat av: Ingela

Hahahahaaaaaaaaaaaa

2009-09-15 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0