En ledig vecka

Jag har en ledig vecka var 5:e vecka på mitt schema ,det är lite lyxigt faktiskt.Just denna vecka skulle bli allt annat än ledigt,det körde liksom ihop sig kan man säga.Bosse o jag hade beslutat oss för att vi skulle försöka att sälja våran lägenhet,det blev kontakt med mäklare,knäppa kort,städning o till sist lägenhetsvisning.Mitt i alltihopa hade Felix ett möte med en healare som skulle hjälpa honom att komma över sin rädsla för bl a skott,det resulterade i att han fick droppar som han skulle ta x4 ,helst i samband med mat.Sen kom nästa smäll,Adam blev sjuk,eller rättare sagt han fick problem med ett bakben,antagligen ett diskbråck.Kontakt med vet som skrev ut smärtstillande tabl o extrem vila i bur i minst en vecka,sen får vi se hur det blir.Jag tror att jag måste vara ledig en vecka till...........

Kommentarer
Postat av: Annelie D

Men hua så mycket tråkigheter som hopat sig över dig denna vecka. Förstår att du känner dig slutkörd. Hoppas alt går bra med försäljningne och att Adam snart blir bättre. Ska hålla utkik efter fina små hus i mitt närområde :)

2009-09-20 @ 17:21:46
Postat av: Cicki w

Ojojoj...en olycka kommer sällan ensam! Men du, ska ni sälja? Vad ska ni hitta på då? Köpa hus? Vad nyfiken jag blir!! =) Kan inte du å Malin komma bort nån dag? Ja, Bosse får ju följa med han oxå om han vill. Skulle vara kul å träffas, My kommer till oss på fredag sen är hon här i två veckor. Jag o Kricka är borta i helgen men...vi kan ju höras! Kram

2009-09-28 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0