Spårträning









Imorse la Bosse o jag ett spår som jag tänkte att Felix skulle prova,han behöver lite träning o vädret var kanonbra.Spåret fick ligga o "dra" i ngr timmar o vid lunch for jag o Felix dit.Det är alltid lite spännande första gången (för året)man prövar att gå ett spår,hur kommer hunden att reagera,kommer han att gå osv.Denna gång behövde jag INTE oroa mig,Felix gick klockrent hela spåret o dessutom så bar han klövern till bilen,det tycker jag är lite kul,inga av mina andra hundar har burit klövern,Adam o Dante har i princip bara luktat på den o gått vidare.Felix var jätteduktig .lite stolt blir man,vi får träna ngr ggr till sen kanske vi prövar att gå ett "riktigt" spår.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bra jobbatav både hund och matte/husse!!!så roligt med duktiga valpköpare som tränar och tävlar med sina hundar:) Kram till er alla

2009-06-23 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0