Ett sista ryck!

Maja,Felix,Mia o jag håller fortfarande på med att träna spår.Idag har vi varit i skogarna igen,denna gång med en "pistol"(jag har faktiskt varit o köpt en knallpulverpistol på Hobbex ,fick ett tips av en pålitlig man)Maja gick som en klocka efter spåret och när det var dags att skjuta med "Pistolen"sä gick det som en dans,hon såg på mig med en frågande blick-var det bara det där?skämtar du med mig!!!
Felix hade inte en så bra dag idag,han var lite svårstartad,tyckte att det var allmänt tråkigt,ville inte alls i början,kom igen i mitten men avslutade med katastrof.Han tyckte INTE om att Mia sköt med pistolen,tappade all koncentration men hittade aif klövern och då överröste jag honom med beröm o då blev han lite mallig o tog klövern o bar den till bilen(som han alltid gör).Mer träning o åter mer träning,bara så att ni vet om ni inte får tag i mig så är jag i skogarna runt Sundsvall o tränar spår med Felix.

Kommentarer
Postat av: Maja (Privé Come Closer Cara Mia)

Tack för en härlig träningstur i skogen. Heja Felix, nu vet du vad som gäller när det smäller, hitta klöven!! Puss från Maja. :)

2009-08-30 @ 21:36:34
URL: http://www.yamyams.se
Postat av: Mia & gänget

Puhh! Vi stretar vidare med nya klövar, nya spår, nytt glatt humör och den där j-vla pistolen!! Kramizzzzzz

2009-09-02 @ 22:03:07
URL: http://www.yamyams.se
Postat av: Charlotte

Var var ni i går då?? Vi saknade ert trevliga sällskap.

Felis kommer klara spåret lätt som en plätt tror vi speciellt den ibland lite väl malliga fadern Lelle.



Hoppas vi ses snart och Lycka till vi håller tummar och tassar hårt hårt!



Kram



Charlotte Lelle mfl



2009-09-07 @ 14:34:44
URL: http://www.bussahagens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0